Cracked Actor

SJUK

Kategori: Allmänt

Nu har förkylningen brutit ut, satan vad det kliar i hals å näsa:/ har nyst hela dagen...riktigt illa, fryser gör jag åsså, känner mig febrig. Blir nog till att stanna hemma imon. Vad ska man göra liksom...?

 Maskeraden på dagis gick bra och om man ska göra en liten utvärdering så var hälften prinsessor å hälften superhjältar (batman, spiderman och superman). Lite tråkigt att så många köper färdiga kläder istället för att tillverka själv men men, några hade påhittiga föräldrar:)

Slutade redan vid 13.00 idag eftersom jag skulle träffa Roland, vi åkte hem hit för jag hade ingen lust att fika mer...det blev ju godsaker innan på dagis. Pratade om allt möjligt, har 2 träffar kvar innan jul, sen är det slut...bara telefonkontakt...hur ska detta gå?....han har ju hjälpt mig i 3 år.
Bara för att man är 19 år, inget barn längre:( men jag vet ju var jag kan hitta honom om det nu skulle krisa sig.

Har precis kollat på Cirkus Imago:) alltid roligt, tur att det finns nån som kan göra riktiga barnprogram, så som de var förut när jag var liten XD.

veckorna bara flyger iväg...har redan praktiserat i 3 veckor...bara 3 kvar.
Å det var ju nyss fredag...helt sjukt men visserlien väldigt skönt.

Nu ska jag kolla tv

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: