Cracked Actor

Söndagar är tråkiga men man får lite gjort

Kategori: Allmänt

Idag steg jag upp lite tidigare, typ vid 12.00 :) satte sedan igång å städa å. Nu är jag äntligen färdig å är helt jävla nöjd. Jag städade för två veckor sedan men eftersom den svarta hårsprayen täckte halva badrummet så verkade det ju ännu skitiare. Jag passade också på att möblera om lite, sängen står nu vid fönstret och skrivbordet är i hörnan där sängen var.

Igår sov jag precis hela dagen så ingenting intressant att skriva om det....
Jo just det, jag skrev ihop 2 låtar;)...har haft texterna ett tag men inte kommit till skott att göra nåt av de å så men igår hade jag flytXD

Imon är det paktik igen och jag ska börja följa min handledares tider.
Mån: 07.30 - 16.00

Tis: 06.15 - 13.00

(men eftersom jag har mina I-val så börjar jag inte förräns 11.30 och går till 13.00)
 lite dumt

Ons: 07.00 - 13.30

Tors: 09.30 - 17.30

Fre: 07.30 - 15.15
(I-val till 11.00 så börjar vid 11.30)

Får se sen, de sa att jag fick göra lite hur jag ville med tiderna:) typ byta å så att det passar.

En uppgift som vi hade till Apu:n var ju att skriva loggbok varje dag, kom jag ihåg det eller? NEJ!!!
Så jag skriver från fredag...

aja nu ska jag slappa

bye!








Kommentarer

  • Ninnie säger:

    sv; Jätte tråkigt att höra att du råkat ut för anorexi. Det är en fruktansvärd sjukdom... du skirver dock inte nåt om, om du har tagit dig ur det eller hur du mår nu?... Hoppas det i allafall!



    Kram tjejen!!

    2009-11-08 | 18:42:31
    Bloggadress: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: