Cracked Actor

The 13th

Kategori: Allmänt

So far so good, hände inget speciellt idag, allt har varit bra...inget har hänt men det är ju en timme kvar typ.
Men jag brukar inte märka av fredagen den 13, jag glömmer alltid bort det....kom inte på det nu förräns jag såg andras blogginläggXD

Började dagen med eng, jag lyckades översätta fel text men huvudsaken är väl att jag gjorde nåt...resten av tiden slummrade jag till lite;)....efter piggade jag på mig å hade musik, Micke valde låt för vi kan inte komma överens om vad vi ska spela annars. Det blev iaf dixie chicks - Not ready to make nice....det gick väl hyffsat å spela den, men ibland kom vi i otakt:/

Åkte sedan ut till praktiken och jag kom lagom till maten då vi åt tacos:) mums, jag var helt utsvulten.
Eftersom det var ris till maten så hade jag å göra i 30 min efteråt....det blev sedan rent å fint, eller jessicas kommentar "du som har svart bälte i sopning och bordstorkning" hahaha LOL
å en annan "det luktar ju inte hallon precis" XD.
Fick vara inne å väcka de små idag för Anki skulle iväg.
Vi diskuterade åsså på mellanmålet vad vi ska vara på maskeraden å vi vuxna hade skitkul för alla var så trötta;P
Slutade sedan 15.15 och min handledare Carina var så snäll å skjutasade hem mig så jag slapp ta bussen:)

Kom hem, kollade nätet, spelade gitarr och nanade kudden, vaknade för nån timme sen och njuter av att det är helg. Imon får jag nog åka in till stan en runda å köpa lite hudvårdsprodukter, tänkte prova Garniers nya Pure Acrive. Orkar inte krångla med å skicka efter Proactive Solution längre....ekonomin går inte ihop.

Får hoppas att Garniers funkar lika bra.
Nu ska jag ta en macka.:)

Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: