Cracked Actor

Try to stop me

Kategori: Allmänt

Stannade som sagt va hemma idag, fy fan, ingen rinnsnuva längre utan har övergått till nästäppa...livet är bra underbart...NOT*
Men får kurera mig i helgen, ikväll ska jag iaf ha fredagsmys med chokladglass:)

Sen ska jag inte äta mer förrän första advent då vi ska bjuda över en av mammas kusiner å henns dotter på adventsfika.
 Vi har ju inte så jättebra sammanhållningen i vår släkt å det är inte ofta vi träffas.
Mamma tyckte vi skulle ge oss på att baka lussebullar, men jag är mycket tveksam till detta för hon misslyckas ju bara hon ska göra havreflan:S XD

Det börjar bli dags att städa rummet åsså...igen....det får vänta tills jag är bättre, jag ska väl vara glad att jag inte har feber.

Gillar inte att jag missade musiken idag...eng ger jag blanka fan i...jag kan allt ändå. Å om en vecka så ska vi skriva recension om boken..på lektionstid...1 timme...detta gillar jag inte...vill ha mer tid på mig.

Tycker Roland kan lägga till mig som vän på FB också, men inte förrän efter jul typ...jävla regler hit å dit....regler är till för att brytas!...enda regler folk borde följa är mina! XD

bye smurfs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: