Cracked Actor

At the speed of sound...

Kategori: Allmänt

Lördag idag, ska väl vara roligt å så men tyvärr är pengarna slut, de brände jag ju i Stockholm...fan vad jag längtar tillbaka.:) Men iaf, nu har jag höstlov å det är ju soft, men om jag känner mig rätt så kommer jag bli försoffad:S... iaf, ska försöka städa lite i mitt rum, bara damsuga å lite typ...inget stort för sååå skitit är det inte.
 
igår mötte jag iaf Daniel å frasse i stan, följde med de runt, nu vet jag iaf var jag ska köpa mitt halloweensmink....på Partaj:)
Det som behövs är svart hårspray, vax, vit ansiktsfärg å lite olika mörka skuggor.
Synd att de inte har en hel Edward Scissorhands - kostym....men får hitta på nåt själv, svarta leggings, svart polotröja å lite nitar här å där....saxhänderna är väl det svåraste...
någon som har nån idé?

NU har jag skapat i 90 min å såhär blev det.





Har dock inget svart hår än å inget smink.
Men nu har jag fixat kläderna;P

Det jag har använt är 4 olika skärp, nyckelringar, svart snöre å sytråd, ett par svarta hängslen
långa svarta handskar, polotröja, leggings å mina svarta kängor å diverse halsband. Samt lite olika metallföremål från pappas verktygslåda:)
ska också använda mig av maskeringstejp å sätta olika stora fyrkanter så att det ser ut som lappat läder.
Sen när sminket å håret är fixat så är det klart:P:P

Är så jävla nöjd med detta!!!;P;P

frågan är bara hur jag ska krångla mig ut allt det här...LOL

NU ska jag käka

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: