Cracked Actor

Det är lite tight just nu...

Kategori: Allmänt

Har precis duschat, innan var jag duktig å städade upp lite i mitt rum å jag kyckades tillåmed dra fram damsugaren;P Har mina nya jeans på mig, B U K, de är väldigt tighta så jag sitter å töjer ut de lite. Speciellt om vaderna stramar de:S får hoppas att de inte krymper i tvätten när den dagen kommer. De var ju svindyra 599 kr.
Det sista jag väntar på nu är en jacka från LaRedoute. Stackars pappa, han blir helt knäckt av alla räkningarna.

Magda skulle höra av sig när hon å Hulda skulle gå å pierca sig....fan vad de hittar på. Jag har inte ens hunnit skaffa tatuering än....har ju fan inga åengar över. Aja får hoppas att de hör av sig så jag slipper sitta här å tråka.

Imon ska jag fan gå till gymmet!!!...jävla mensvärk...hoppas det går över snart. I fucking hate it!!!!:@
 Jag längtar tillbaka till Stockholm....får hoppas att det blir en resa till vid juletid.

Nu är jag hungrig så nu ska jag ta mig en macka eller nåt.

bye!


I badrummet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: