Cracked Actor

Det blir bättre...

Kategori: Allmänt

Det går lite bättre i skolan nu, det känns som det iaf:) Alla uppgifter för denna gången är gjorda, prov å så. Det  gick väl hyfsat igår på BKF:en. I lördags träffade jag Filip;P du är så fin gubben!!!<3

Annars hade vi hälsopedagogik, sen samhäll å disa å jag jobbade på effektivt. Sen lunch på typ 10 min. Efter det BKF å vi gjorde färdigt våra flanorsagor å hade lite redovisning. Sen fick vi äntligen gå hem. Har märkt det att det är sällan vi slutar efter tiderna på schemat.;P alltid blir det tidigare å det är skönt.

Gick hem idag å när jag var vid polisstationen började det hagla golfbollar!!!:O det gjorde asont å det riktigt piskade i ansiktet. Väntade ut det på macken sen fortsatte jag i kylan.

Kom hem, käkade sen somnade jag:) såå jävla skönt att krypa ner i sängen. Vaknade sedan vid 18.30 för jag skulle kolla på "Crikus Imago" med Morgan, men det började aldrig...istället var det förberedelser inför lilla melodifestivalen!!!:@ fan med att det skulle utgå. Det är liksom mitt torsdagsnöje.

Har iaf precis varit ute på promenad i min nya vinterjacka, svinigt kallt det ska vara.
Längtar redan tills sommaren

Här är min vinterjacka från LaRedoute





Å här är en lite tunnare höt/vårjacka



BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: