Cracked Actor

Update

Kategori: Allmänt

FAN FAN FAN att man ska blir sjuk nu. Har liksom lite att göra i skolan innan man drar till Stockholm.
Jag måste fan vara frisk tills dess:S
Men känner mig lite bättre idag iaf....igår var jag helt borta, sov hela dagen, åt knappt nåt å hade sån feber. Å halsen var alldeles svullen åsså:S.
Men idag har det blivit bättre....har inte behövt ta nån tablett.

Tror faktiskt att Kan Jang har hjälpt lite, halstabletterna å sovandet. Får hoppas att det går över så fort som möjligt. Jag blir typ sjuk för att jag inte sköter medicinen, typ naturläkemedlen som jag skla käka 2 ggr om dan.
B50, fiskleverolja, MSM och Magnesium Optimal. Samt att jag inte ska äta vanligt margarin utan måste äta riktigt smör för att med margarin så blockeras min lever. Så får nog ta upp det med skolsyster så att jag får spezmat i skolan:S. Aja, bara jag håller mig frisk.

Det blir antagligen ingen skola imon heller men jag måste hämta lite böcker å sånt eftersom jag lär få göra eng-grammatikprovet på tisdag istället för imon då. Samt allt shit i hälsopedagogiken.
Hörde igår från Disa att vi idag skulle ha omprov på bkf:ens chockfaser för det var ingen som hade blivit godkkänd på det...???wtf!!! har ju inte ens fått se provet än. Hoppas att jag fick G iaf.

Filip och jag är inte längre tillsammans, men vi kom överens om att vara jättebra kompisar istället.
Det funkade liksom inte riktigt. Så nu vet ni det....ni som läser...undra vilka som läser. Alla ni som läser min blogg kan väl skriva en kommentar så jag vet....jag är nyfiken.

Ikväll är det något som jag har längtat efter..."Cirkus Imago", det har inte varit på 2 veckor nu eftersom det utgick förra veckan då det var förberedelser inför lilla melodifestivalen:( precis som om det är viktigare än Morgans program!!!!;P

Och imon blir det ännu mer Alling i tv, i Doobidoo kl.20.00 i ettan:P
Ja, ni fattar ju vem jag hejar på:P haha

Hittade ett klipp från "Imago"



http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=114669&a=1720806



Nu måste jag försöka gör nåra läxor:S

BYE!!!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Jag, Stina läser din blogg! :p Har pappret om Samhällssvaren från dig hemma, tänkte lämna dom idag, men har inte haft tid riktigt. Lämnar dom imorgon på morgonen i din brevlåda! :D

    2009-10-08 | 22:21:12
    Bloggadress: http://stiiniis.blogg.se/
  • Nea säger:

    okej:Pgör du så...

    2009-10-08 | 22:51:26

Kommentera inlägget här: