Cracked Actor

Framtidsplaner

Kategori: Allmänt

Jag är som sagt helt förälskad i Stockholm!!! I love it, det händer alltid nånting där.
Mitt tänk är såhär att efter studierna så ska Magda och jag flytta tillsammans till Stockholm och bo i en tvåa så vi åtminstone får varsitt rum. Men som de flesta vet så kostar det ju att bo där. Så medans hon pluggar sista året på högskolan i kalmar så jobbar jag här i karlskrona ett år, försöka att få ihop lite pengar.

Det blir ju antagligen så att vi får ta lån å sånt:S
Iaf, jag ska försöka komma in på teaterhögskolan där uppe, om inte, ta mig ett jobb. Jag var inne å kollade runt bland jobb i Stockholm å det fanns många lediga barnskötarjobb, å det är ju perfekt för efter mina 3 år på BF så blir jag ju det. Får hoppas att det finns då också:)

Jag tittade även på blocket om lägenheter, jag vet att det är lite tidigt men man måste ju få drömma å ha mål i livet, utan det så är det ju inget liv. Iaf hittade jag en fin 2:a i Skarpnäck...den var skitnice, fanns bilder å allt å beskrivning hur man tar sig in till stan osv:) ungefär som högdalen där vi bodde i helgen.

Det skulle vara grymt å bo där. Kände mig hemma på nåt konstigt sätt, efter bara en helg;P
Tänk om man kunde komma in där på teaterhögskolan.....

Idag har jag bara sovit hela dagen, orkade faktiskt inte gå till skolan, hoppas ni förstår det.:/
Imon har vi tråkigt prov, å bara 2 dagar kvar i skolan, sen äntligen höstlov, är ju bjuden på Halloweenfest den 31 okt. Underbart!!!:P:P tack snälla Frasse och Kim.

Nu ska jag duscha sen öva prov:S

PS: Morgan var på förkväll idag på 4:an, direktsänt

http://tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1283322&selId=1.1256168&currPage=0

han är en helt underbar person!

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: