Cracked Actor

"Hur många ben har 2 katter.....? sen kom jag inte längre"

Kategori: Allmänt

HAhaha fan vilken underbar helg asså!!!;P;P;P;P Igår var vi som planerat ute på PM och Playbar men först så firade vi Filip hemma hos honom med familj och hade trevligt. Flygande jakob och senare tårta å lite kakor.
Det blev också lite likör, typ Baily´s - smak, skitgott tyckte jag, Filip tyckte inte det.
Iaf, det regnande hela dagen å det blev ju inte bättre på kvällen så vi tog bussen in till stan å satt på PM tills Louise, Jennifer och Frida kom, då drog vi till PLaybar till jägermeisterracet som var i full gång.

Det var en bra kväll, vi träffade också magda, hulda, inga , toffy toff, dick, daniel.E och lotta med pojkvän.
Iaf så var det tjockt med folk. Vi växlade mellan PM och Playbar eftersom det numera är 20-års gräns på piraten:(
Filip var tröttt redan innan vi gick ut så han åkte hem redan vid halv 2 men jag stannade med jennifer, magda å lotta tills halv 4 då vi frös för mykket å allt stängde. Jag ringde mamma som kom å hämtade mig.

Jag somnade gott å sov till 17 -tiden idag. Har inte städat rummet än med har iaf rensat ut alla sommarkläder å lagt upp de på vinden. Har också kollat på "Hål i väggen" eftersom Morgan Alling var med i blåa laget, det blev dock ingen vinst för de, men det var kul ändå;P.

Igår på dagen var jag å snurrade i stan efter vinterskor å det blev de på Wallenbergs, för typ sådaär 1 200 kr, pappa bara suckade. Mamma la ut för tröjan jag stoppade undan på JC, för mitt kort har bliivit avmangnetiserat eller nåt:S sen också en ny maskara.

Får väl försöka ta mig till banken imon å fixa det förbannade kortet.

Nu ska jag slappa å njuta utav resten av denna söndagskvällen:)

PS: Om 12 dagar drar jag till STOCKHOLM med Magdet;P

BYE!



I Filips säng;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: