Cracked Actor

Jag har tråkigt!!!!

Kategori: Allmänt

Fy fan vad tråkigt jag har!!! har typ sovit hela dagen så är typ skitpigg också, duktigt.
Men jag har varit ute:) med hunden....i det dryga skitvädret.

Ska in till stan med Magdet imon, vi ska kolla runt lite...men får inga pengar förräns på fredag:(
skiter i statt på fredag, jag ska fan spara mina pengar till bättre, tycker inte ens om stället.
skitdålig musik, bara techno å dunka dunka, ingen riktig musik!!! å det är alldeles för stort å rökigt, man tappar ju bort alla där. Intädet kostar för mykke. Fuck statt!!!

Iaf, var jag på gymmet idag som jag sa igår eller??  nääää, dum jag är...måste ju börja nån gång.
Men mamma tycker jag har blivit smalare ändå....undra hur?
Jag har blivit längre åsså, det måste jag för mamma säger att hon inte har krymt....tycker det känns som om jag har blivit lite längre, men hur fan då? jag trodde inte jag skulle växa mer....udda men det är bra..smalare å längre, det gillar vi, utan ansträngning åsså.

Det måste vara voodoo dockan...jag önskade flera saker å de har redan slagit in, bla då att jag skulle blir längre å smalare (lagom, inte anorektisk);)

synd att jag tappade den i Stockholm.... får köpa en ny då.

Nä, nu lägger jag ner detta....det är väl ingen som läser det ändå

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: