Cracked Actor

Jobb? Pengar? Lycka?

Kategori: Allmänt

Var inne i stan idag, skulle varit där redan vid 10 men orkade verkligen inte stiga upp.
Jag skyndade mig bort till Carlings å lämnade mitt CV, butikchefen låg å sov inne på kontoret men en annan kille skulle gå å lämna det med en gång. Tack så mycket!:)De är alltid trevliga där inne. Kankse för att jag kommer bättre övenrens med killar än med tjejer. Vem vet?
Jag hoppas att jag får det. Var också på Åhlens, Kicks och Breeze å läämnade ett kuvert.

Jag behöver verkligen ha nåt att göra på loven å tjäna pengar. Inget räcker ju till.
Stack sedan till pappa å skulle bara säga hej, men till min stora förvåning fick jag en 100-lapp:O?
Var det för att jag var ledsen igår eller? antagligen...visst det är snällt men jag vill tjäna egna pengar.
Köpte en baguette på Caspiens å sen tog jag bussen hem.

Imon måste jag åka in till stan igen å fixa sminket till Halloweenfesten. Studiebidraget kommer ju imon.;)
Måste också in till skolan å fråga om busskort eller nåt inför praktiken. Hur fan kunde jag glömma det?
jävligt klantigt men hade annat i tankarna.

Har också bestämt mig för att sluta köpa Proactive Solution...det är för dyrt. Ska istället testa nya Garnier-serien, Pure Active, se om det hjälper....lättare att få tag i å en aning billigare. Så efter det som jag har kvar tagit slut så övergår jag till Garniers serie. Nu antecknar era intressesmurfar..NOT*

Aja, ska väl bara sitta upp å dryga eller nåt..skriva lite, rita, kolla tv.

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: