Cracked Actor

Light up my day

Kategori: Allmänt

Idag har jag hunnit med rätt mycket fast att jag steg upp rätt sent:). Skulle ta bussen in till stan vid kvart över 3 men såg att bussarna efter 2 bara går en gång i timmen, alltså vid kvart i!!!:@ lite irriterande men men, tog cykeln å drog in till centrum. Som tur var så funkade kortet som det skulle. Så jag tog ut 800 kr...det tackar vi staten för;P...ovanligt LOL
Iaf drog till Åhlens å köpte skugga (egentligen ögonbrynfärg men skit samma).
Sedan gick jag till partaj å plockade på mig allt jag skulle ha, vax, flytande latex, 2 sprayburkar med svart hårfärg. De hade ingen vit ansiktfärg men allt det andra gick på 250 kr typ.
Rusade sedan upp till BR men där var den vita färgen åsså slut:(
Så då fick jag cykla hem igen å sedan be pappa köra runt mig först till leksakshuset, men där var det helt utplockat åsså. Sista chansen var coop å där hittade jag äntligen den förbannade färgen. Köpte också en pensel till skuggan:).

Så nu har jag iaf allt tills imon, skulle haft tjock svart maskeringstejp åsså med glömde det, pappa har smal ute i stugan som han hämtar imon.
Var ju också tvungen att testa lite å öva lite på sminkningen å här är resultatet:)


(Jag ansträngde mig inte så mykke å tog inte mykke av sminket, men resultatet blev väl bra ändå)

Jag provade åsså att färga lite av luggen svart:) detta resulterade i att jag sprejade ner handfat å väggar:S
aj aj, så kan det gå men skit samma, enligt instruktionerna så går det ju bort med vatten:), hoppas det även gäller det i håret, annars är jag körd.XD haha

Med hela håret svart imon å kläderna å sminket blir detta skitbra:)

Nu har jag käkat en massa godis åsså:( mindre bra, har ont i magen.

Kollade tv innan å sappade runt bland kanalerna, å gissar vem man ser då. Jo Morgan i "Ramp" hehe, kom mitt i men får fånga reprisen. Mamma sappade förbi å jag bara "STOPP för helvete!!!"
Det blir visst en föreställning till på Rival den 29 nov. Har jag fått veta av Morgan å kommenterade glatt detta:)
"Jaaa:) fan vad skojj!!!" sen har jag nu fått frågan av honom "Kommer du?:)"
Blir så glad när han svarar tillbaka. Jag har ju varit lite nere nu i nåra dagar men när jag ser honom på tv eller om han skriver nåt blir jag på bra humör igen. Så tack Morgan!!!:D

Hade gärna velat gå på ullbokat igen men vet ju inte om pengarna räcker men å andra sidan så kommer ju studiebidraget på fredagen innan, den 27:) Fast det kostar ju att resa åsså. 1050+300=1350..? eller matte å jag liksom:S Hoppas på ett jobb så jag kan tjäna lite på helgerna, kom igen nu Carlings!!!

Nu får jag väl gå å tvätta av mig sminket..längtar tills imon:)

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: