Cracked Actor

Ut på nya äventyr!!

Kategori: Allmänt

Idag var det skön sovmorgon;) det var mykke välbehövligt. Så vi började dagen med hälsopedagogik, fast jag hade för en gångs skull gjort allt så jag slappade mest å pratade med Stina.:)
Efter käkade vi, sen ville Disa och Anna lyssna färdigt på Morgan Allings sommarprat som jag har i min I-pod
glad att de tyckte om det, jag gillar att de intresserar sig å att de äntligen har fattat hur bra han är:P:P:P
Iaf så hade vi gittan efter, sen BKF med Marie, det var rätt kul:)
fastän nåra fick fnatt å nästan kastade pennvässaren...:S

Tog bussen hem, käkade sen somnade jag....så skönt:)
Har typ precis vaknat....har samhällsprov imon så jag får väl sätta mig å plugga.

Efter imon är det bara att njuta!!!! STOCKHOLM MED MAGDET!!!

Vi har bestämt att vi ska sova över så att vi kan förbereda oss:) imon då till fredag.
Måste färga hårbotten imon med.

Följande dagar blir så här:

Fredag: Buss från stationen vid 10.30,det lär ta 7-8 timmar upp till Sthlm
Vi ringer och Anitha kommer å hämtar oss å vi installerar oss å så.

Lördag: Magda å jag ger oss ut på stan å kollar omgivningen, speciellt runt teaterhögskolan;P ska spana på Morgan:) Södermalm, stureplan osv måste åsså besökas, det lär finnas många kändisar där...hihi:)
 Kanske utgång på kvällen (om man har råd)

Söndag: Kollar runt på stan å leta upp Hotell Rival, vissa kommer kanske hålla till där å repitera;P

Kl. 16.00 är det dags för "Fullbokat" med Morgan!!!!:P:P:P fan vad kul det ska bli.
Efter det ska vi försöka ta oss backstage å få autograf å byta nåra ord med stjärnan själv:)
Vet ej vad vi gör framåt kvällningen.

Måndag: Dags att åka hem igen:(

Hoppas hoppas hoppas att jag får träffa Morgan, det skulle ju vara så jävla skojj.:)

Nu ska jag dra å öva samhäll

Bye!!

3 årsdagen

Lika förväntansfull som då;P

Kommentarer

  • Vi är anonyma! :D säger:

    Inte ens sanolikt att du fick en pennväsare på dig! Lögnhals!

    2009-10-15 | 10:18:21
  • Nea säger:

    Om ni har nåt att säga kan ni åtminstone lära er att stava. LOL era småungar!

    2009-10-19 | 18:50:29

Kommentera inlägget här: