Cracked Actor

Planering

Kategori: Allmänt

Hela helgen har jag fullt upp. Idag var det ju naturligtvis skola först. Började med tråkig eng men sen var det äntligen musik å jag var i mitt esse;P vi började på Bowie-låtarna, fast vi var trött idag så micke sa att om vi ville gå så fick vi göra det. Vi försökte först med låten från "Life of Brian" men ingen pallade.
Så istället var det jag, kristoffer, micke å en kille, jens, som stannade kvar å övade på "Space Oddity" tjoohooo!!
Vi satte den rätt bra å jag fick sjunga. Får se hur det blir nästa vecka.

Iaf, senare på eftermiddan hade vi svenska å vi ska börja med medeltiden å jag lyckades övertala min grupp att vi skulle göra vår egen film å dramatisera, också här var jag upprymd. Slutade sen efter å gick upp på stan för att möta Daniel å gänget samt Filip. Vi drog till biljarden å seplade i nåra timmar.
Vid 5-tiden käkade vi på caspians å sen gjorde jag mina egna ärenden på stan. Kläder tills utgången imon, det blev ett par svarta lång leggings, ett svart linne..skulle också ha köpt en tröja på JC med kortet slutade plötsligt att fungera:S det funkade på HM innan:/ iaf...la undan den tills imon. Köpte också sliver shampoo å balsam. Det är ju inte billigt.

Gick hem å hade två tröjor att prova från HM som kommit med posten. Den ena är nu min favvotröja å ska ha den imon. Köpte en Ben and Jerry´s-glass å har också ätit nåra ostbågar...inte så bra men det är ju fredag.



Imon så ska jag:

11.00 Köpa vinterkängor, tröjan från JC å Maskara (fiberwig)

14. Gymma på friskis

köpa cider

18.00. Till Filip och gratta honom, sedan jägermeisterrace på Playbar 22.05 - 02.00
vi ska försöka ta oss in på piraten...vet inte när 20 - årsgränsen börjar.



På söndag ska jag:

Städa mitt rum

rensa ut gamla kläder och lägga upp sommarkläderna på vinden.

Göra lite läxor


Nu ska jag snart sova så jag orkar med allt imon.

Filip<3

BYE!!







Kommentarer

  • magdet säger:

    man blir ju nyfis på din hemlige beundrare ;)

    du får presentera honom snart! kanske ses sen ute ikväll btw :) p.s duktig du är som lägger upp sommarkläderna på vinden!

    2009-10-03 | 17:43:24
  • Nea säger:

    Japp förstår det....vi får gör nåt nån dag eftersom vi typ tappade bort varandra igår på krogen. Va vad det för snygging som du raggade upp?;P

    2009-10-04 | 18:34:14

Kommentera inlägget här: