Cracked Actor

Sad

Kategori: Allmänt

Nu är jag deppig...fan, ingen kan man lita på. Jag passar bara vissa dagar....visst är det så.
Jag är inte tillräckligt cool, jag är väl för blond.
Jag vill inte höra några kommetarer, eller blir avsnäst. Det gör ont, fattar ni inte det?!
Ni vet min historia, varför är ni såna då?

Å du, vi som har kännt varandra så länge...varför blir du som en helt annan person då en tredje part är med?
Jag känner mig så fruktansvärt utanför. Det känns som ni har en liten egen bubbla där jag inte får vara med.

Jag har spillt tårar för er skull nu, jävligt onödigt. Men jag blir så arg, ledsen, besviken.
Kan inte hjälpa det. Ni undrar vad ni har sagt....ni kommenterar hela tiden å kollar på mig som om jag vore helt dum i huvudet. Sen säger ni att ni inte menar det....men innerst inne gör ni det. Eller hur?

Det är bättre om ni säger att ni inte vill ha med mig, då kan ni supa å komma in på alla krogar bäst ni vill.

Jag känner mig jävligt sviken!!!



Kommentarer

  • I r o n i e l l e säger:

    Nej, det är ofattbart. Håller med dig i allt du skriver!

    2009-10-30 | 00:55:56
    Bloggadress: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: