Cracked Actor

sleepwalker

Kategori: Allmänt

Jag kan fan inte sova!!! så drygt.....är rastlös men orkar ändå inte göra nåt eftersom jag har sån fucking mensvärk. Ska fan satsa på det där nya P-plåstret så man slipper skiten.

Har inte gjort mycket idag, hjälpt mamma med tvätten å sovit...kollat film "Tjenare Kungen" och "Kid Svensk"....Morgan har ju småroller där i:) Tjenare kungen var fan bäst. Mitt i 80-talet, hockeyfrillor å raggare möter punkarna. Hahaha, kul när han blev kallad moderatjävlel å nerknuffad från scenen. Snygg klädsel åsså;P;P
I Kid Svensk spelar han nån mossig gympalärare (världens minsta shorts) LOL....
hum...tycker jag känner igen scenariot med de där bitchiga typerna.

Nä fy fan för 80-talet å de otroligt fula kläderna, de borde bannlysas. Men 70-talet dör emot, oj oj oj...underbart.
Säger bara Bowie, Bolan och Iggy!!!<3

Ska försöka damsuga sen idag...det har jag fortfarande inte gjort, till å med Morgan sa att jag skulle göra det. hihihi. Ska försöka komma iväg till gymmet åsså..har knappt använt kortet å den 11 november går det ut.
Fan vad dåligt att det ska kosta så mykke.

nä klockan är snart 3, får väl kolla tv lite nu å kanske min engbok.

goodnight smurfs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: