Cracked Actor

Torsdag 22/10-09

Kategori: Allmänt

Soft dag idag:P, började halv 10 gick till 11.00...åkte sedan ut till Rosenhills förskola och lämnade alla papper om praktiken;P...skönt att komma tillbaka, alla mina små ungar:) De blev glada.
Åkter hem runt 3 tiden. Hämtades av pappa, käkade kollade nätet sen vilade jag mig. Steg upp vid 22.00 typ.
Är så jävla trött å nu sitter jag här å fryser:S kollar runt lite på nätet om ny mobil:)

Men första prioritering är en laptop, jag sa att jag vill han en Windows 7:) hoppas att jag får det så vi slipper bråka om datorn pappa å jag.  Iaf hittade jag en mobil jag skulle vilja ha. Nya Sony Ericsson "Aino", 8 megapixel kamera. skitfin pekskräm med många fina funktioner. Min gamla har ju bara 2.5 megapixel å knappt nån inspelning alls:/ Iaf denna Aino kostar 4 095 kr. Ungefär som min förra.
Hittade en annan också med dock inte lika snygg å den var dyrare men hade en megapixel mer än Ainon...men en mer eller mindre kvittar.
Ainon fanns i vit och svart, vilken är snyggast?





Bara en dag kvar i skolan nu:P sååå skönt sen äntligen höstlov å halloween.
Blir till att träna hela lovet så man bygger upp sitt immunförsvar tills praktiken med alla baciller.
Nu ska jag gå å ta en varm dusch:)

bye!

                                                             
                 

Kommentarer

  • huldi säger:

    Ey snygg mobil :D



    Kollar du min blogg?? ;)

    2009-10-23 | 23:44:19
    Bloggadress: http://huldet.blogg.se/
  • Nea säger:

    tackar

    japp:P det gör jag;P

    2009-10-24 | 14:05:17
  • anonym säger:

    den är inte alls bra, min kompis har den åh den är inte så bra som alla säger att den är. sen är den skit stor.

    2009-10-29 | 18:37:22

Kommentera inlägget här: