Cracked Actor

yea

Kategori: Allmänt

Jag sitter nu på pappas jobb, drygar å väntar på att Huldet å Magdet ska höra av sig...har gått på stan med de idag. De har shoppat loss å jag har bara tittat:(
Hittade massa snyggt jag vill ha, men prio ett är nu halloweensmink.

Har inga pengar å kan därför inte köpa nåt att äta...men hittade en bit bröd här på jobbet...mmm gott...NOT*!!!
Pappa hade redan köpt sin lunch å jag lär inte få nåra pengar av honom. Inte ens värt att fråga.:S

Iaf, jag kom ju faktiskt upp i normal tid idag, klockan 10 redan då Magda ringde å väckte mig. Det var bra av henne men jag är inte den trevligaste att prata med när jag blir väckt...thihiihi.

Jag vill ha jobbet på Carlings, men eftersom jag går i skolan så kommer de säkert välja Hulda, sen sitter hon säkert å fixar till sitt CV i denna stund, så hon kommer säkert hinna före. Vi får se...jag kan ju ändå bara jobba på helger i så fall å på lov...jag slutar ju inte förrän vid 4 å jobba två timmar är väl ingen idé, eller?
Å för den delen har Huda redan jobb å pengar. Den som behöver ett jobb är JAG!!!!
Killen som jobbar där är ju snäll å trevlig åsså.

Nä nu ska jag skita i detta'

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: