Cracked Actor

Besviken

Kategori: Allmänt

Sitter här, trött på allt, skolan, livet....har precis tröstätit en massa godis...jag mår inte bättre precis.
Hände det nånting idag eller? NEJ!!! Jocke lovade att han skulle ta hand om de, men inte gör han det..han har tydligen viktigare saker för sig.....Trodde han faktiskt brydde sig om mig efter allt det jag gått igenom men nej, tydligen inte. Så fel man kan ha, är verkligen besviken. Han påstår att han ska ta sig ett snack med de imon men det känns liksom som om det är för sent då. Nåt måste ske nu, direkt.

De jävla rötäggen are going down!, de är lömska och livnär sig på andras olycka, de utnyttjar ens svagheter och de njuter av att såra folk. De fortsätter för att de gillar att reta upp mig och se mig bli sur å förbannad. De står där å hånflinar och viskar. Alla som är annorlunda passar inte in, alla ska vara medelmåttiga så att de ska känna sig bäst. Inse fakta era småglin, ni kommer ingenstanns på detta, förr eller senare får ni tillbaka allt skit ni har gjort i livet. Inte bara mot mig utan också andra. Det finns nåt som kallas KARMA och då får man det tillbaka trefaldigt!

Ska man behöva gå till rektorn för att nåt ska ske eller. Jag hade kunnat slå er sönder och samman om jag inte hade fått polis efter mig. Jag hade kunnat sudda ut era hånflin. Ni ber ju om det. Men jag tänker inte förstöra mitt liv för er. Jag hoppas bara att nån av er slår första slaget så att jag får slå tillbaka, för det har jag rätt till.
Eller om ni kan springa in i min knytnäve eller nåt.

Sådana människor som ni får folk att ta livet av sig, ni får de att känna sig mindre värda, det är ert fel att världen är som den är. Ni känslokalla människor  är anledningen till att det finns krig och elände.
Utan er hade världen varit bättre.
Jag däremot tänker inte rygga för er, ni har skitit i det blå skåpet och jag ger mig inte utan fight.


Fuck you very much assholes!:@


Om ni tycker jag är tjock så behöver ni glasögon, eller kanske sunt förnuft?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: