Cracked Actor

Det är synd om oss

Kategori: Allmänt

Om Daniel och mig, jag har hosta å mår piss å han har spytt hela natten:S...No hangover iaf;P
Jag har skittråkigt för att jag är så rastlös, har saker att göra men kommer inte till skott..orkar inte!!
är inte ens i ordning, sitter här i min randiga tröja å trosor, håret är okammat å man känner sig allmänt ful.

Mamma har varit duktig och städat hela dagen, jag har mest sovit å kollat tv.
Jag måste verkligen börja på den förbannade uppsatsen men jag känner verkligen för att bara ge upp skolan nu.
Det är inget kul längre.

Jag var bara i skolan 2 dagar nu i veckan så jag känner mig så jävla osocial. Fan med att man ska blir sjuk!!!:@
Tråklördag, det känns som söndag....det har kännt som söndag varje dag nu åå jag hatar verkligen söndagar.
Iaf när man är så jävla rastlös...Hade gärna gått på gymmet idag men då blir man väl ännu värre i halsen:S

ÅÅÅÅ TRÅÅK!!!


QUE?

hejdå era rumpnissar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: