Cracked Actor

En Torsdag

Kategori: Allmänt

Kollat på idol precis, alltså har de aldrig hörst sig själva?! En del av de är ju katastrofala:O fattar inte att de vill göra bort sig sådär inför hela svenska folket. Har inte dagens ungdomar någon självinsikt?
 Jag ska ju inte säga att jag är världsbäst på att sjunga men tondöv är jag ju inte. Men skulle iaf inte ställa upp i Idol. Men de bidrar ju med underhållning nu när höstmörkret smyger sig fram:)

Själv är jag sjuk, hostig å lite feber å allmänt dålig....dock inte några tecken på svininfluensan. Då insjuknar man ju mer plötsligt. Så har bara varit hemma idag å sovit, sov till typ 15 - tiden. Kollat tv och dator. Men lyckades fixa till mig och duscha. Om en vecka ska uppsatsen om antiken vara klar....å jag har knappt börjat, hittat fakta å så men inte börjat skriva...vi måste fan få förlängt.

Tror inte att jag går imon heller, får kurera mig nu ås så...annars kanske jag bara blir värre. Synd dock att jag missar musiken, gjorde ju det i tisdags också:(

Å imon har Daniel ordnat dunkgömma, då är det väl inte bra att jag är med där heller. Fan vad drygt:S
Hade ju sett fram emot det.

Pappa hämtade mina skor jag hade lagt undan igår på skopunkten, ett par ballerina blekrosa typ rea 99 kr fast jag hade hellre velat ha svarta men men. Det var Magda å jag som var där ute igår, vi kollade Amiralen åsså å på Lindex hittade jag en Bowie - tröja, fast de hade bara en i xs kvar å det var den som satt på skyltdockan:(
men ska kolla inne i stan också... ännu en till min samling;P då är jag uppe i 2 stycken. Sen var vi på B.Young också å där hittade jag en svart långärmad som jag också vill ha.

Får väl fixa det på lördag eller nåt. Vill inte vara sjuk




bye


PS : Kollade på Cirkus Imago vkl.18.30 idag åsså;P
Go Morgan!!!


Yngling här (1992)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: