Cracked Actor

&¤#/&=)//=(

Kategori: Allmänt

Ska man behöva dö för att få upprättelse? why why why?.

Har iaf varit på gymmet ikväll, 90 min. Det känns lite bättre men jag vill inte bli som förut.
Men pågrund av allt som händer känns det inte långt bort.

Tur att jag har mina vänner. Tack för att ni finns<3

Vid 18.30 var det premiär för Morgan Allings nya barnprogram "Cirkus Imago". Det var bra, dock lite kortare än vad jag trodde, bara 15 minuter. Vill ju se mer, men budskapet i serien är väldigt bra. Att man aldrig ska ge upp,  att det finns en chans. Vill också gärna se lite volter med Morgan med. Jag vet ju att han kan;P

Har dryg läxa tills imon (hälsopedagogik)...får väl göra den innan jag somnar.
Sitter och snackar med Magda nu, du är bäst gumms. Snart ska vi göra Stockholm!

BYE!

Kommentarer

  • SMIL säger:

    Vännen min!

    Låt inte dina fiende bestämma ditt liv eller trycka ner dig, var stark .

    Dina vänner tänker på dig med glädje och hjälper dig.

    Vi finns för dig ska du vet vännen. :)

    Det kommer lösa sig, annas ska vi hjälpa dig!



    massa kramar

    ()()

    ('')

    2009-09-05 | 02:05:35
    Bloggadress: http://xdannex.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här: