Cracked Actor

Helgen fullbokad

Kategori: Allmänt


LÖRDAG

Igår började jag med att städa mitt rum sen drog jag till gymmet, fast de stände vid 18.00 så det blev bara 45 min. Sedan fixade jag till mig inför utgången. Sammlades hos Hulda innan för förfest med singstar, det finns videoklipp på FB;P. Alla trängde sig in i bilen å det bar av mot stan, Magda var redan dragen å envisades med att gå till Nivå. Alla kom in förutom jag för att de tog leget.
 Det var visst 89 - leg men iaf...jag är äldre än Hulda å hon kom in. Blev sur å sa detta till vakten att han just släppt förbi 90 : ior. Han ignorerade mig och jag blev asförbannad. Och jag började tjafsa med den dumme fan å som svar sa han bara "ja, så kan det bli ibland...fnys*, det är ingen idé du försöker du kommer inte in."
Jag trodde jag skulle få spelet, sån totaldiss av både vakt å polare.
 Alltså varför fick de komma in å inte jag?! Vi var ju lika gamla!!!! RRAAAAWWWW
Iaf, alla kom ut för jag blev ledsen å arg förutom Magda å Hulda, varför dissade ni mig så och de andra också för den delen?!

 Iaf vi andra gick till Pm å piraten, vi mötte Daniel sen var vi med de hela kvällen. Tills Louise, Frida å jennifer åkte hem. Jag stannade med Daniel å de andra..vi gick hem vid 3 - tiden. Daniel var superspeedad efter att ha druckit 5 glas sprite så han följde mig hem, du är bra snäll du vännen.

Somnadee gott sen:) trots dissen av vaktfan



SÖNDAG

Fika;P
Frasse och flisan


SMIL




Kim å Sandra


En chokladboll "bulle"



Jag vilar:)



Lyckades ta mig upp runt 12 - tiden. Kom senare till fotbollen men det gjorde inget, jag bidrog med 3 mål och hade trevligt å träffade nya människor. Vid 15.00  drog vi till frukthuset å köpte fika å sedan satte vi oss i monsunparken. Kim joinade oss. Vi satt där nog till halv 5 å sedan vandrade vi hemåt. Daniel skulle till mörrum å dansa. Vi släppte av honom å sedan skildes vi av vid willy´s.
Kom hem å gick ut med hunden, käkade middag å har sedan växlat mellan tv å soffan.

Imon är det dryga skolan. Orka

Nu ska jag ha en macka sedan duscha sen nana

BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: