Cracked Actor

Hösten är här

Kategori: Allmänt

Världens skitväder idag, men det kvittar var ändå inte ute...men imon är det mycket att göra:S först klassfoto, sen repition med musiken, sen uppspel å typ mobbingmöte efter det eller nåt. De 2 sista kommer typ att krocka.
Men slutar tidigt iaf, redan vid 12.45:P sen ska jag vara med Filip:)

Var duktig igår å satt å gjorde alla instuderingsfrågor i BKF:en, så nu är de klara å har samhälls-uppgiften tills onsdag å lite eng tills imon. Efter det är det nog inget mer...men vi får säkert nu i veckan.

Det ska visst bara bli 13 grader imon, fy fan vad kallt..huuu:S å vinterjackan jag beställt har inte kommit än.
Men mössa, torgvantar, halsduk å ett par jeans kom i lördags:)

Så förövrigt har det vairt en bra helg. Jag träffade ju Filip och det blev lite mys;P
Synd bara att jag fortfarande har hosta å inte kan träna.

Måste skriva också att Morgan Alling har kommenterat och skrivit meddelande till mig:)
det är såå jävla coolt.

Bl.a om jag kunde lägga upp fler bilder av honom på fansidan:P
Alltid, men Fb gick lite segt igår så jag få fortsätta idag.

Jag frågade också om man kanske kunde få komma back-stage, men han har inte svarat än. Det är nog många som gör det...får se, man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol

Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: