Cracked Actor

v.39

Kategori: Allmänt

Inga kommentarer om skolan idag. Ni som var med vet vad det handlar om.
Iaf hostan har fortfarande inte gått över:S å imon är det gympa, kommer vara med men går de 2000 m istället.

Har äntligen blivit klar med den förbannade uppsatsen i sv, underbart attt ha den färdig. Skickade in den i morse till Jocke, hoppas att den duger. Vi valde också våra APU-platser idag, på första hands valet tog jag Rosenhills förskola, andra valet Lyckebyskolan årskurs 1 och tredje tog jag Hästö förskola syskon avd.

Iaf, cyklade hem och käkade, sedan somnade jag gott. Det är ju så jävla skönt att sova på eftermiddan;P
vaknade inte förräns för nån timme sen. Mamma sa att Morgan Alling var på tv, jag rusade genast upp. Så fort har jag nog aldrig kommit upp ur sängen..haha

Om ni är intresserade och vill titta på reportaget så kommer länken här:

http://svtplay.se/t/102887/sverige

Längtar såå till Stockholm å "Fullbokat" på Rival!!!
Hade velat se "Hairspray" också med fan jag har ju inge pengar:(

BYE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: