Cracked Actor

Elefantbalett

Kategori: Allmänt

Började dagen med att försova mig, fick lagom bråttom och fick cykla på 5 min...Stina å jag tävlade, tog varsit håll å jag var övertygad om att jag hade vunnitXD. Men nej, fick känna mig slagen då stina precis parkerade. FANXD haha
Iaf, hann till musiken å vi började med en ny låt "I wanna make love to you"...haha, fick lära mig lite nya kvintackord
å fick väl tillslut kläm på det hela. Men man känner sig verkligen som en tvååring när micke måste placera mina fingrarna på rätt strängarXD LOL
Men om man ska lära sig så får man väl genomlida förnedringen.

Iaf, käk sen, var grymt hungrig eftersom jag heller inte hann äta frukost:S
Sedan lekdags på Wännmanns lektion:D
Redovisade min ledaruppgift å det gick bra. Leken "Fruktsallad" i en ny version med färg å form;)

Sen åkte Stina, jag, Aleks å Elina med Nicke ut till rosenholm eftersom vi inte hade busskort...eller jo, aleks men hon "missade" bussenXD

Iaf, vi inväntade de andra. Väl där ute skulle Annie ha sin ledaruppgift-gymnastik.
Jag trodde att det skulle bli skittråkigt å att jag inte skulle kunna nånting men det var fan askulXD
Kullerbyttor, volter osv:) Fast första försöket till att stå på händer blev lite elefantbalettXD men de andra verkade ha kul.
Som sagt I´m here to entertain you;P
Brilljerade också med min vighet då vi skulle stretcha benen;D ÄGD!!!!XD
Askul att hoppa i mjuka mattor, kändes som man flög...å det är ju roligt eller hur?XD
Kom å tänka på Morgan, han hoppar å studsar jävligt bra. Å man är fan inte i närheten men jag hade sjukt kul iafXD

Man var ju lagom mör efter det, Stina å jag fick sen skjuts tillbaka till skolan, vi försökte få honom å att köra ända till
Långö men det gjorde han inte. Så cyklade hem efter detta extrema träningspass å slocknade nästan med en gång.

Vaknade för nåra timmar sen å har suttit å gjort upp månadens budget å vad jag "måste" ha:D
Har också letat ihjäl mig på brun utan sol-produkter...försöker hitta nån billig, som luktar gott, går in snabbt i huden å naturligtvis ger ett bra resultat. Vill inte gärna se ut som en apelsinXD
Men palla skriva mer nu.

Börjar 10 imon så det blir att cykla.

Nu ska jag duscha

bye


Såhär graciös...var ju inte jagXD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: