Cracked Actor

För er som undrar...

Kategori: Allmänt

.............vad jag gör på nätterna så kan ni nu får se.
Mina senaste konstverk:


Random tjej bara. Ingen speciell...Hållt på med den till å från i typ en vecka.

och......jaa...hoppas ni ser vem det är. För denna gjorde jag inatt.
Fick ungefär 2 timmars sömnXD


Jack Sparrow aka Johnny Depp:D

För övrigt har det varit en rätt bra dag. Hyfsat soft, men naturkunskapen var EXTREMT tråkig idag.
Marie är sjuk så vi fick sluta tidigare:D
Har nu också äntligen lönen på kontot!!!!! hurray:P fixade det idag på lunchrasten med Stina.
För att fira detta köpte jag två toppar på HM å lite annat smått å gott;).

Nu ska jag chilla

bye!;)

Kommentarer

  • frida säger:

    Men åh, sluta nu! Den blev hur bra som helst ju! Har du scannat in dem eller fotat dem?

    2010-04-29 | 22:05:06
    Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: