Cracked Actor

Låååång Fredag

Kategori: Allmänt

Ja, nu är jag helt färdig med min uppsats och jag tycker att jag fick till slutdiskusionen riktigt bra och lagom lång:P
Känns underbart att ha det färdigt, redan 5 dagar innan det ska lämnas in också, oj oj...vuxenpoäng till mig!!XD
Anledningen till att jag är uppe så tidigt är att jag igår sov till 16.00 och gick ut med hunden, det var rätt kallt ute å fick ont i huvudet så jag gick å la mig igen.XD Sen vaknade jag nu i morse runt halv 5 och har varit uppe sen dess och ska hålla mig vaken, för utsövd måste jag vara.

Sen kommer det bli en väldigt lång dag. Jag skrev ju innan att jag måste ha städat klart tills idag med det har jag ju inte gjort så det är ett måste. Samt att det blir utgång ikväll med Matilda, Louise, Jennifer+pojkvännen, Anna, Frida och  ? har jag glömt nån?? tror inte det så jag måste förbereda mig inför det, vilket menas med att jag MÅSTE färga håret å fixa benan för det ser förjävligt ut. Sen måste jag ha nåt att ha på mig.
Så jag söker nu av mina kompisar en svart långärmad eller 3/4-ärmad topp som har djuperringning i ryggen.

En sån här typ...fast inte fullt så urringad. Bara till typ nedanför skulderbladen så man kan ha en normal bh på sig:)


Så om nån äger en sån här eller vet var jag kan köpa en sån kan ni väl säga till mig..?XD

Det har också bollats fram å till baka VAR vi ska käka ikväll, inte mycket som har öppet och till mitt stora missnöje så blir det på nya peking...jag är inte ett stort fan av kinamat för det är sjukt stabbigt och man blir såå jävla mätt.
Men vi hittade inga andra ställen så det får bli så..får ta något lätt.
Stor tack till Matilda och Jennifer som iaf har ringt runt och kollat upp andra ställen;)
Vi ses vid 20.00:)

Frågan är nu vilket jag ska börja med...antagligen städa, sen åka å handla hårfärg, av tröjan, färga håret, duscha osv.
Jag menar det är ju dumt att göra sig iordning typ duscha å så när man ändå ska städa...
Ja just det, de som skulle komma å köpa orbitrec:en hittade en annan billigare å som var närmre så de ska inte köpa våran:S Fuck you!! Vill ju ha pengar...:/

money money money

Jag återkommer

bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här: