Cracked Actor

Lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på jättelänge känns det som. Har inte orkat.
Är hyffsat nöjd med tillvaron. De flesta prov är klara och våren är här. Har också fått reda på när min lön kommer.
Nästa vecka:) då blir det gymkort och en ny guraXD.
Filip och jag ska börja gyma tillsammans för att peppa varandra:)

I skolan fortsätter ovissheten om ihopslagningen av klasserna. Vi vet iaf att vi kommer få en ny mentor.
Antagligen Eva, vår samhällslärare. Men vi ska försöka få marie eftersom hon känner oss bäst:)
Så slipper hon ha en ny grupp jobbiga ettor som kommer nästa terminXD
Men orkar inte tänka på det nu, bara 7 veckor kvar i skolan:P sen sommarlov.

Men då återstår det fortfarande ett problem. JOBB!!!
Skickade fler ansökningar imorse men inga svar får man. Blir så trött.
Känns som om alla har fått jobb utom jag.:(

Jag måste ha pengar, klarar mig inte, ingen klarar sig utan pengar. Kan ju inte få av päronen hela sommaren.
ÅÅ suck.
Framtiden är mykke oviss.

Men en sak är säker. Jag sparar pengar på buss eftersom jag får skjuts av Martin då vi börjar samtidigt.
Det tackar vi för;D å en del dagar blir det cykeln.

Hade behövt städa rummet men har ingen lust.
Snackade med Alexander igår. Kanske hitta på nått imon.
Vet inte. Inget bestämt.

aja nu ska jag fortsätta kolla på dumburken.XD

bye


Ja i mangaformatXD

Kommentarer

  • frida säger:

    haha! Dagisnivå? Mangaversionen av dig själv är ju helt friggin amazing! Jag skulle aldrig i hela världen kunna göra någonting sådant :)



    Så tack för kommentaren. Att du, som är grym på att teckna, säger sådant - det värmer :)

    2010-04-20 | 19:55:18
    Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här: