Cracked Actor

Påskafton...jo visst-_-

Kategori: Allmänt

Igår var det fullt ös, hade skitskoj fast att vi var på statt.
Man blev lite på lyset och idag mår man som mn förtjänar.
Brände 500 kr:S..aj aja säger ekonomin:/

Vakande runt ett av att mamma ropade att hon hade migrän, strax därefter spydde hon å hon hann inte till toan..underbart.
Jag ringde pappa och han missförstod å trodde det var nåt allvarligt så han kom hem å blev sur för att han tyckte att jag lurat in honom. Snacka om att tolka saker å ting helt felXD

Jag gick å la mig sen igen å vaknade inte förrän 19-tiden...det var den påsken det....
Inget godis, inget kul alls:(
Har inte ens varit ute idag..illa.
20.00 var det iaf Jakten på Julia...spännande.
Morgan är bästXD;)

Jag har sagt det här minst 100 ggr nu men fan vad jag längtar till trean och till teatern:P
Hoppas att jag kan göra nåt som hänger ihop med projektarbetet...
Det vore ju bra om man kunde kombinera det med nåt man tycker om istället bara göra nåt tråkigt bara för att man måste göra arbetet...:/

Lär väl inte kunna sova inatt eftersom jag sov så länge..men var faktiskt tvungen...är man uppe 24 timmar i streck så tär det ju på en.

Imon ska jag försöka göra nåt...ut å gå...lär väl få kolla upp lite läxor, har ju 3 prov denna veckan som kommer-_-
sen ska jag fan köpa mig Ben and Jerry´s eftersom jag inte fick nåt idag:)

Nån som vet när de lägger upp vimmelbilderna från statt?XD
Jag är med på en!!!;P;P

bye


Jo jag färgade håret igår innan
Det blev mykke bra;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: