Cracked Actor

Paytime

Kategori: Allmänt

Nu har jag blivit sjuk, antingen har stina smittat mig för att hon drack i min flaska på gympan eller också var det för att jag stod å frös häcken av mig i väntan på bussen:S, kan också vara nån slags kombination av det å för mycket ansträngning på gympan. Eller också var det nåt fel på kebabrullen jag å stina köpte. Jag säger ju det att idrott är ett fördärvXD

Iaf var hemma idag, skit drygt. Har bara sovit å tagit det lugnt, smått febrig och svullen hals:S
Hoppas att jag blir bra nu till helgen, vill inte missa grillningen.
Måste ta reda på om vi har musik på fredag eftersom det är spezdag, treorna ska ju ha Nationellt prov.
Å i så fall är det den enda lektionen vi har.

Väntar också på att lönen ska komma, har fan väntat i 2 månader nu:S, hon sa att den kommer i veckan, antagligen då på fredag. Då jävlar ska det shoppas. Har bestämt mig för att skita i gitarren för tillfället. Önskar mig den i födelsedagspresent istället. så 2714 kr + studiebidraget som kommer på måndag 1050 kr = 3 764 kr niceXD
Så rik har jag aldrig varit. köpa gymkort för en månad 620 kr...då blir det alltså ca 3 000 kr att shoppa för:P
En helt ny garderob...HM here I come;D

Vad mer, jo jag har sökt ungefär 60 jobb nu denna veckan. 10 st av de har hört av sig, varav jag fick nej av 6 st.
Suck. Sist nu sökte jag ikväll, på stenaline....kanske ute en vecka till sjöss..mamma blev såklart orolig, hönsig hon ska vaXD
Bättre det än inget jobb alls.

Stannar hemma imon med, hellre att jag är sjuk denna veckan än nästa för på tisdag är det nationellt prov i eng B, för min del i Aulan. Längtar tills alla prov är över.
Sommaren...vart tog den vägen?



bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: