Cracked Actor

Sista utvägen!!!

Kategori: Allmänt

Jag har nu sänkt mig till den nivån jag aldrig trodde jag skulle behöva komma till.
Har sökt jobb som telefonförsäljare-_- callU4...en kompis fick jobb där med en gång. Har dragit mig för detta men det finns inget annat å göra. Nu är det bara å hålla tummarna.
Hoppas dock at nån annan hör av sig först.
Jag MÅSTE HA ETT JOBB i sommar!

För övrigt har det varit en lugn dag i skolan, typ 2 lektioner, svenskan där vi höll på med den satans mallen, men tillslut löste det sig å jocke blev nöjd så nu har han fått som han ville.
Sattt sen med gänget i soffrummet ända tills vi började maries lektion. vi gjorde inte mykke där heller.
Ska påbörja ett litet grupparbete...2 å 2 så Stina det blir du och jag...du var ju sjuk men har ett papper till dig.
Inget svårt. Blir säkert kulXD
Cyklade sedan hem.
Ja, jag har fixat min cykel i helgen så idag var det premiär. Flåset var inte på topp om man säger såXD

Satt vid datorn en stund å pratade lite med mamma, gick sedan och la mig...kanske dumt för jag sov till typ halv 12 å missade då ARN:/
Skit samma, pallar inte. Skönare att sova:)
Får väl gå å fixa till mig å läsa lite naturkunskap så man somnar. Har ju prov på onsdag.

Börjar 8 imon också så ska åka med päronen.
Måste vara med på gympan också:S usch jag vill inte!!!
alla kommer typ få en chockXD

aja

godnattt


En liten egobild på detta också å lyckan är gjordXD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: