Cracked Actor

Sluta Whina

Kategori: Allmänt

Idag kan ni tänka er, vaknade jag helt av mig själv runt 9, hade sovmorron till 11.20...hann med bussen trots att jag fastnade med gitarren i 30 min.XD
Det var mykke väsen idag. Det snackades om att alla BF2 - klassser, 3 st, skulle slås ihop till 2 st och de skulle dela på oss alla å blanda runt oss. Detta gillades inte å så fort jag kom hem gjorde jag en protestgrupp på FBXD
Men nu verkar det som om det inte blir så...man kan ju undra om det var ett lite försenat första aprilskämt:S

På naturkunskapen fick jag ett extremt blodsockerfall:S det var nog det läskigaste jag varit med om...
Jag blev tvungen att gå å köpa mig varm choklad, men det hjälpte inte så jag fick gå upp för alla trappor å hämta mer pengar å köpa mig en macka å en klubba. Det hjälpte lite men fy fan...jag bra skakade, kallsvettades å kändes som om jag skulle svimma:S usch
Antagligen var det för att jag åt dåligt igår, åt skollunch sen åt inte jag förrän halv 1 på natten när jag vaknade, sov som vanligt hela eftermiddan men brukar käka nåt innan.
Helt sjukt.

Eftersom jag hade köpt upp alla pengar till macka å choklad så hade jag inga busspengar, som tur var fick jag skjuts hem av stina på hennes cykel...stackars stina, vad hon kämpade tappert upp för alla backarXD

Sen har jag läst på aftonbladet att svenska folket sågar Morgan och Jakten på Julia, vilket är jävligt tråkigt.
De gnäller över sina tv-licenspengar å att det är sån här skit pengarn går till.
Å att de inte fattar konceptet vad det går ut på. Det är ju samma som idol i princip fast det gäller bara tjejer å det är ju så himla poppis. Morgan är ju iaf snäll jämfört med idoljuryn.
Fan man kan ju undra om folk är tröga???

Å om ni tycker det är såå jävla dåligt så behöver ni ju inte titta på att.
Tv har faktiskt mer än en kanal, eller är ni kvar i 60-talet??

Är jävligt trött på allt jävla gnäll. Skaffa er ett liv!

Ge er inte på Morgan för då får ni med mig å göraXD


En liten Morgan på 4 år:)

PS: Morgan skriver på sin självbiografi "Kriget är slut" glöm inte kolla in den;)



Kommentarer

  • linda - pictures, drawings, me säger:

    sv: tusen tack! :D

    2010-04-08 | 15:22:55
    Bloggadress: http://lindaaaa.blogg.se/
  • ☆ Josefin Bellini ☆ säger:

    hey! du har inte lust att kika in på min blogg o ge mig lite tips inför en utställning jag ska ha i maj? :3 hade tänkt mig ett rocktema, men va för bilder kan man rita?



    vore superschysst.

    puss!

    2010-04-08 | 22:11:07
    Bloggadress: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här: