Cracked Actor

hupp hupp

Kategori: Allmänt

Sitter bara här och gör ingenting...hade varit kul å göra nåt men vet inte vad....
Jag måste iaf handla ikväll....ingen skrubb och ansiktsvatten!!!:O katastrofXD
Å när fan får jag min lön?!:O...har väntat i evigheter känns det som.-_-
Har också fått ett drygt munsår som inte ger sig...så typiskt...

Undra vad magda gör idag...hum, hon å jens skulle ju vara här den här helgen...men fan lär ju bara känna mig som ett femte jul...:( brukar ju bli så. Alla är tillsammans med någon sen sitter man där själv...
Fan vad jag låter bitter...
Jag är sjukt rastlös å har ju tid till nåt...kan göra läxor....men vill inte känna mig som en plugghäst.

åå jag vet inte, fast det gör väl inte ni heller

höjdpunkten ikväll är i direktsänning av jakten på julia, å allas våran Morgan;)
Kollade på "Lögnens Pris" igår eller rättare sagt inattXD
Skitbra, ovant att se morgan så extremt allvarlig, det visar på hur bra han är som skådis:P
det är SKILLS detXD




Fan å ingen sol ute..var tog våren vägen?

TRÅÅÅÅK!!!!

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: