Cracked Actor

Valborg, not this time

Kategori: Allmänt

Hade sett fram emot ikväll, skulle ha gått på fest med kimsan men det sket sig för nu ligger jag pall här med världens jävla mensvärk. Har proppat i mig värktabletter samt tröstätit en Ben and Jerry´s.
Försöker trösta mig med att det ändå inte är nåt vidare väder för grillning, det är blött å kallt för det har regnat hela dagen.

För övrigt började jag dagen med musik, gick lite bättre idag då vi började med "Play that funky music"..lärde mig rätt mykket. Men fick inte ihop sticket. palla komma ihåg allt det-_-

Hade sen en halvtimmes lektion med wännman där vi bara fortsatte redovisningarna, vilket betyder att vi bara lekteXD
Efter det så var det slut för dagen, med andra ord....en chilldag:)
Var snäll å hämtade stinas svböcker men väntade typ en halvtimme på den där nycklen.

Väl påväg från skolan mötte jag Martin å det började regna. Gick till caspians å köpte en baguette å vandrade vidare ner till pappa men väl framme så var det låst å nersläkt:/ duktigt. Ringde å frågade var alla höll hus å fick veta att han bara jobbade halva dagen. Stod å frös i 15 min innan han kom å plockade upp mig.

Väl hemma blev det FB å snacka lite med päronen om kvällen. Slocknade sedan i min varma mjuka säng å vaknade för typ 1.5 timme sen. Tänker inte göra ett piss, kolla tv å sitta med datorn passar mig bra.

Imon fyller Magda 20 år:P stort grattis gums! Får se om jag åker till kalmar å firar, jag har ju trots allt 3 cider jag gärna vill dricka upp;) som jag skulle haft ikväll. Men vi får se.



have a nice kvällXD

bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här: