Cracked Actor

Veckan är slut!!!

Kategori: Allmänt

ÅÅ känns helt underbart att det är fredag. Som sagt har nu klarat av 3 prov på en vecka.
Tycker det gick bra å förvånade mig själv.
Stannade kvar en stund i skolan med stina, aleks och elina...soffrummet är bästXD
Tur att det inte finns övarvakningskameror eller ljudupptagning hahaa:P
Hade iaf skitkul och vi var nog kvar minst 2 timmar.

Drog sedan hem, elina och stina på cykel och jag tjatade till mig sljuts av stina:P det tackar vi för.
Fin fint väder, hade bara t-shirt å tunn jackaXD underbart att våren är här.
Chillade med datorn sen somande jag.

Fick en överaskning när jag vaknade. Pappa överträffade sig själv ikväll.
Han hade köpt en Ben and Jerry´s glass till mig:P
å det var rätt smak!!!!:P å detta klarade han själv utan att jag var med.
Mamma fick ostbågar:) Det här gillar jag verkligen. När han tänker att kanske nea vill ha fredagsmys å sen köper han det utan att man behöver tjata:P

Sedan var det datorn igen och tydligen är det många som ska göra högskoleprovet imon bl.a Martin för jag fick förfr om jag hade en linjal och låna utXD
Visst hade jag det så han kom å hämtde den. Tog en stund innan vi redde ut vilket av höghusen jag faktiskt bor iXD haha
Kommer också att spara busspengar på onsdag eftersom jag får skjuts av honom. Det tackar vi för:)

Imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade varit kul å spela lite fotboll å faktiskt röra på sig. Nån som är på?
å typ grilla på kvällen på långö om vädret tillåter...hör gärna av er.

Är rätt pigg så jag är nog uppe ett bra tag till:P



Ha det fint;D

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: