Cracked Actor

Hösten är här

Kategori: Allmänt

Fan vad drygt att man ska bli sjuk nu. Skulle ha varit med johan idag typ...men det sket sig jue å imon åker han å pluggar i malmö  2 månader:(
Tråååk!!!
Missade bara en lektion men ändå.
Mejlade karaktärsbeskrivning till karin iaf. Kommer inte gå imon heller men nu har hon iaf fått den så hon inte tror att
jag försöker smita undan:S
kommer missa skolan på fredag också eftersom mormors begravning är då.

Är duktig å försöker fixa lite med projektarbetet....men det är seegt-.-

Undrar oxå vem som bar på bacillerna med tanke på att jag delade min cider i fredags med 6 olika personer:S
typ 4 st småungar..typ 94 å 95xD
sen maria å sen tog micke en klunk oxå.

På dagis finns ju många bakterier å då vet vi vem som ligger som nummer 1 på listan över misstänktaxD
Tar iaf kan jang å dricker en massa te.

Hopps det går över snart...

Men nu blir det inget mer festade med dricka å rökande....pengarna är slut å jag måste försöka vara hälsosam så jag orkar med skolan.

Hade helst bara velat gå i dvala nu å sen vakna igen till våren...
fan ta hösten å vintern-.-


skolan

bye



Kommentarer

  • siri säger:

    jag har alltid drömt om att bli modell. kan drömmen bli verklighet eller är det helt uteslutet? du kan väl kika in på bloggen och säga vad du tycker. negativt eller positivt spelar ingen roll. var ärlig! tack på förhand. (;

    2010-10-03 | 16:22:26
    Bloggadress: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: