Cracked Actor

I got it my way

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på länge..inte orkat å inte hunnit. Har jobbat nästan hela veckan.
Jag kan ju börja med å säga att jag fick min mobilxD
å jag hade en väldigt trevlig födelsedag..eller aa var ute med stina på lördagen så spenderade mesta tiden av "födelsedagen" i sängen. Dock inte i min egen hela tidenxD *hihih*

Det har strulat lite på jobbet..eller rättare sagt har svenne å jag tjaffsat igen-.-
fan vilken surgubbe han är. Jävla kassaapparat, fast fick höra från Violet att jag inte är den enda som
inte förstår den. Men för övrigt har det varit bra.
Har haft filmkväll med kalle å stina, äckliga jävla zombiefilmer som jag hatar. dumma kallexD

idag däremot har det varit fullt schema. Jag har städat, stina å jag..lite har bakat kladdkaka tills festen imon
å sen vet ni har jag varit på BOLAGET..premiär!!!:P
köpte för ca 550krxD
Jag fick givetvis visa leg men det gör ju inget..de kollar ju fan på 40-åringar där.
Jag blev också önskad grattis i efterskott av kassörskan:)

Det mesta är färdigt tills imon, högtalarna å allt är på plats, kakan är bakad. jag har kläderna klara.
det är tvättat, diskat å städat samt avtorkat.
Det som saknas är potatissalladen å rostbiffen som mamma å fixar.
De gjorde potatissalladen innan ikväll, å rostbiffen,glassen å läsken inhandlas imon.
å drickan är på kylning:P
Har chanpange som ska korkas upp också.
Vi lär bli runt 17 -18 pers om jag räknat rättxD

Nu kommer det lite bilder från lördagens bravader...


Innan vi drog in till stan å viva så var vi hemma hos annlizette å peter.
här har vi Teddy (stinas farsa), full som ett äggxD


Vi tog båten in. Jag, stina, peter, teddy annlizette å vad heter han...annlizettes kille
asg*


peter, annlizette å teddy(björnen fredriksson)xD


serious talk


Stina i sin nya VITA huvtröjaxD


taggad:)


land i sikte!!!:P


rosévin i plastmugg är kalasnice;)


mmmm....


scenen. väl inne på viva kom jag på att jag glömt mitt leg hemma sååå
jag fick GÅ hem å hämta det sen cyklade jag in å mötte stina, sebbe, J å sedhet vid PM, där vi också
träffade kalle. Sen alle thorell å hans polare.
Vi drog senare till pirren där vi höll till resten av natten...

Hade skitkul och hoppas på en mist lika rolig kväll imon!!!:P

natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: