Cracked Actor

När tar mitt krig slut?

Kategori: Allmänt

Har precis läst ut Morgan bok, "Kriget är slut", köpte den i fredags. Var på sidan 23 å har bara legat å läst den hela natten.
Kunde fan inte lägga den ifrån mig. Inget jag säger bara för att han är min stora förebild å idol, utan för att den är så jävla bra!:P
Att en människa kan utstå så mycket å vända det till nåt positivt å blir en framgångsrik skådis:)

Har fan skrattat å gråtit om vart annat. Blir så arg på de som nån gång har gjort illa Morgan:@
Jävla svin, å den lea jävla skitgubben i Tibro.
Har bara lust att banka skiten ur honom. å soctanten i den gröna saaben.

Känner igen mig så jävla mykke i Morgan. Inte för att jag har haft en sådan taskig barndom.
Men det får mig att tänka på tiden då jag var sjuk.
Den där revanchlustan, att de ska minsann inte få mig.
Å alla som har sagt att det klarar du aldrig. Eller nån gång har skrattat åt mig, eller sagt till mig att jag inte ska tycka si eller så.

Ingen ska fan få sätta sig på mig heller. Folk har gjort det innan, både vuxna å barn. Men det är slut med det nu.
Jag ska också visa de, jag kan jag med.
Sen får ni minsann äta upp allt ni har sagt.

Man kanske skulle skriva en bok om sig själv..? om den svåra tiden, om vad jag har fått lära mig.
Är ju bara 20 år å det lär nog hända mer saker i mitt liv...men ändå

undrar när mitt krig tar slut?



PS: Frågade Morgan om han kunde signera boken också:)
Det gör han så gärna, bara att skicka upp den;)
Tack snälla Morgan:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: