Cracked Actor

Projektarbete?

Kategori: Allmänt

Fan vad svårt det ska vara. Sitter här å funderar å tänker...känner mig som nalle puhxD

Vill ju som sagt gärna göra nånting inom teater. Om man kunde samla ihop några som är inresserade på BF eller/och estet...
Vi hade ju BKF idag..eller aa igår blir det, ni fattar..
å då skulle vi bilda en förening. Jag gav första förslaget om en teaterförening, det var typ 5 st som nappade. Jag kom på tredje plats, på andra kom caféföreningen.
å på första slapparföreningen-.- precis som om man inte slappar hemma.

Men iaf, nu kom jag av mig. Jo, om man skulle bilda en teaterförening på BF. Alltså inget seriöst på dödligt allvar typ dramatenshiit utan bara för att ha roligt tillsammans å spela lite för varandra.
Å då kunde man kaske ha det som projektarbete å starta nåt sen ut å spela upp det på några förskolor.

Jag tycker det är en bra idé, men fattar inte varför alla är så rädda, de vill typ inte göra bort sig. De flesta tycker jag är hellt knäppxD måste ni vara så jävla inskränktaxD
Ha roligt som jag å var inte rädda för att göra bort er. Har ni mig bredvid så lär det vara jag själv som gör den stora tabben:D

Nästa alternativ är att skriva en bok, om mig å mitt liv. Har som ni förstår blivit väldigt inspirerad av Morgan:)
Skriva om allt jag gått igenom, anorexi å annat skit.
å mina funderingar kring framtiden.
Grejen är bara det att jag har ca 9 måndaer på mig.
Gjorde en mini-uppsats om mitt liv i ettan å berättade om vissa händelser som påverkat mig.
Så där har jag ju nåt jag kan ta å sen födjupa.
Fast ville jag ju helst göra nåt praktiskt.

Alternativ 3 är att börja ett nyttigare liv å börja träna å äta bättre å sen redovisa resultaten osv.
Fast där är väldigt lätt att jag misslyckasxD

Jag vill komma på nåt riktigt unikt, nåt som ingen annan har gjort förut.
Hatar ju att vara som alla andra, inte min grej liksom.

Stina har ju sina pärlplattor med kim å kim har ju brev till framtiden helt själv, fast han redan har gått ut skolan.
Värsta entreprenörenxD

Jag vill med!! men har ingen bra idé...-.-



Nu ska jag sätta mig å skriva ett brev till framtiden:)

natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: