Cracked Actor

Time is on my side

Kategori: Allmänt

Lite längesen man skrev nu. Jag kan väl börja med att säga att igår var sista jobbdagenxD
härligt:P skulle jobbat idag med men det fanns inga gäster så behövde inte ta mig ut:D
Så idag har jag farit runt på stan med stina å shoppat lite. det blev en kjol, en Randig tröja å ett par byxorxD HM DIVED givetvis:) köpte också skolkalender,stiftpenna å suddi.
Så nu är födelsedagspengarna slut:S dyrt allt ska vara...-.-
Först nästa vecka kommer lönen:)

Var med stina lite ikväll å sen gick jag å mattisson på promenad, vi skahitta på nåt imon med. ska ju lära honom å spela gitarr;D
Men iaf, på torsdag är det dags för skolan igen-.- ska blir rätt kul faktiskt....skönt att slippa laga mat å skönt att slippa jobba 10 h om dagen. Sköt med lite struktur också:P
Ska hinna in till banken imon också å hämta ut 219 kr från skattåterbäringen:P
sen på onsdag blire till att färga ögonfransarna på bodyshopxD asbra håller i typ 2 månader å man slipper ha maskara.

Iaf, förra lördagen, den 7 alltså så hade jag min 20-årsfest å det var skitkul:P
Alla gäster verkade också nöjda:P
blev utgång sen å då blev det pirrenxD

Här kommer nu lite bilder:P


Stina leker med sitt SUGrörxD


Matilda i fåtöljen:)


Frasse belägrar andra fåtöljenxD
i förgrunden ser ni Sedheds fingrar;)


Sedhed (kondomeldaren)xD


sailet har ju också varit å det var skitroligt, kunde inte varit bättre.
Allas autografer i Royal Republic + ett signerat plektrum av basisten:)
stina fick en heeel trummpinne signerad. jävla fusk!!!xD

Här kommer bilder från förfest å sail:P


Vi tog oss ut till jonas å spandelstorp med buss för en trevlig lite förfest:)


Annie i solnedgången


Kalle, DRUNK!:P


"What are YOU looking at?"


Jonas och kalle
PERVERT?!:oXD


huh:P


Emma å Stina. Do blonds have more fun?


Jesus (den ohelige)xD


Malin,stina å emma


varför är det så många bilder på kalle?xD


Busted!!!:P


hittade ingen etta tillxD


Men fan då....-.-
the big applexD


bilden talar för sig själv:P


Annie get your gunxD


Fjortispose är obligatorisktxD
Stina å jag


PARTY!!!


bara mig, aningen dragen kanske:P


taffsing..fy på dig stina:P


*fniss*


ännu mer pose:P


emma sitter fast i mobilen:P


på bu(s)sen


Hayride Hustlers on stage


Daniel å Micke:)


Micke:D


fick med nästan hela bandet...utom drummerboy


basisten:P


groupiesxD


...cider

Palla ladda upp mer bilder...

Nu ska jag ha mig en nattmackaxD

natti




Kommentarer


Kommentera inlägget här: