Cracked Actor

seeeeg

Kategori: Allmänt

Usch, det känns som om jag håller på å blir förkyld. Det kliar i halsen å jag känner mig allmänt seeg.
Har också haft megaångest för karaktärsbeskrivningen men nu är den äntligen färdig. Har gjort så gott jag kunnat.
Det är iaf en flytande text som beskriver en påhittad person å som nästan är ett helt A4.

Jag har iaf handlat lite idag, köpte batterier. 9 volts precis som det ska vara i min gitarr så jag kan stämma den.
Å när jag väl ska sätta i den i hållaren så får den inte plats. Det batteriet jag fick till var typ för gammalt å de var lika stora.
Det kanske var 2-3 mm skillnad. FUUUCK!!:S

Skulle ha städat rummet också, ser ut som en jävla svinstia där inne.
Å på fredag är det mormors begravning...:S palla men mammma vill att jag går.

Imon ska jag fan börja mitt nya liv. köra GI-metoden å inget socker, ingen alkohol osv.
Samt ut å gå på kvällen.
men kommer antagligen bli sjuk för nu känns det i halsen:S

FUUUCK!!!

Kollar på Bridget Jones..känner mig som henne just nu...-.-

Jag hade iaf roligt i fredags..å i lördags morsexD


Kommentarer


Kommentera inlägget här: