Cracked Actor

Här går det undan

Kategori: Allmänt

Julen är över...den blev väl inte lika pissig som jag trodde. Men vi firade själva.
Fick några av de sakerna som jag önskat dvs skissblock,akvarellfärg,presentkort penslar å en pyjamas:)
Vi ska så småningom renovera min lägenhet å då får jag dubbelsängen å tv...men det ska planeras först...
det är vad pappa säger....om jag känner honom rätt så lär det väl inte bli klart förrän jag fyller 30...-.-xD

Har iaf ätit mig mätt på julmat...men är jävligt sugen på choklad...har typ inte fått någon alls i jul. Vi brukar alltid ha nån ask hemma. Ska köpa lite imon. Jag vet ärligt inte om jag pallar springa omkring på julrean men fick ju presentkort på hm osv. Sen hopps jag verkligen att jag får mitt studiebidrag...ska kolla dosan sen efter 12 för annars vet jag inte hur jag ska klara mig denna månaden....ska fan bara köpa det nödvändigaste sen spara. Jag måste fan spara nu...lättare sagt än gjort liksom:S

Fixade lite med gitarren innan. D-strängen cp:ade sig..fick skruva med en såndär nyckel....pappa är bra till nåt iaf:)
Var som vanligt ute på krogen igår. Med sandra, knaggen å emma. Kalle kom också senare.
Men inget mer drickande förrän nyår nu...får se var det ska firas.

Imon blir det...kanske julrean sen skulle elias å jag hitta å nåt:)
Blir väl tv-spel eller nåt annat barnsligt:P

Bilder från igår

eeeååå


Hemma hos sandra å knaggen. Första groggen:P


...andra groggen


Emma kom lite senare


gulligull



Kommentarer


Kommentera inlägget här: