Cracked Actor

Orättvist!!!:O

Kategori: Allmänt

Alltså fy fan vad jag vill ha en egen lägenhet:O har sovit hos huldet inatt i henne nya lya på björkholmen å fy fan vad fint å mysigtxD
Sitter å kollar runt på hemnet igen å har hittat fler fina. Näe nu ska jag fan börja spara på riktigt. Ska inte köpa nåt onödigt förutom de hygienartiklar jag bara måste ha.
Måste fan ha ett jobb:O
Helvete vad många måsten det ska vara i livet.

Men tills det att jag fått ihop pengar så får jag stå ut i denna ettan. Pappa ska bara få tummen ur å renovera å sätta igen dörrhålet. Fixa in kylskåp å nån form av kokplatta/spis.
ÅÅ fan vad jag vill!!!
Vill vara självständig nu!

Det var iaf skönt å komma hemifrån igår, var så satans irriterad...typ kommit i otckt med medicien..blir så ibland.
Huldet å jag snackade lite skit å kollade film, vi råkade också slå över till en porrkanalxD..råkade;)
Vi la oss inte förrän typ halv 4 å vid elva skulle huldet jobba. Jag däremot sov till klockan 3 så har precis kommit hemxD
kastade in nyckeln i brevinkastet efter att jag låst:)

Lördag ja, tänker sitta hemma å dega...eller ja jag behöver ju städa. Ska försöka göra det.
Imon är det 4:e advent å jag ska på 60-års kalas:)

Å på fredag är det julafton å bara en vecka kvar på det gamla året. Låt oss hoppas att 2011 blir det bästa året!:P

Från å med den 27 ska jag börja träna med min PT...en kompis Mikael Bergström.
Beach 2011 here I come...I mean it!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: