Cracked Actor

I juletid

Kategori: Allmänt

Suck, pallar fan inte alla läxor. Orkar knappt börja å provet är imon:S
Vill bara ha lov nu och slappa och göra vad jag vill.
Mensvärken tar kol på mig också, knaprar alvedon hela tiden och är bara allmänt trött och risig.
Men i måndags började jag äta gröt till frukost....åt det igår med...inte idag dock men ska fan göra det nu varje dag.
Asbra, man blir mätt och magsäcken drar typ ihop sig så man inte äter lika mykke.
Ska börja träna sen....typ på lovet. En polare har lovat att sätta fart på mig och vi ska träna tillsammans:)

Har typ sovit hela dagen men mamma tvingade ut mig med hunden. Såg också att det finns en lägenhet till salu här i huset typ på 7:e våningen, en etta som är nyrenoverad, assnygg planlösning med kokvrå och allt.
Så jävla fin, ta en titt:)

http://www.hemnet.se/bostadsrattslagenhet/arkitektgatan-8-lango/1010756

ÅÅ vill fan flytta hemifrån nu med det samma...
Någon som kan ge mig 275 000 kr? och ett jobbxD

Men ska iaf försöka få mitt rum renoverat och dörrhålet igensatt.
Vill typ ha modernt och stilrent, typ som den stilen som är på lägenheten till salu.

Nähe...dream on
Tillbaka till verkligheten igen då å ta itu med skolarbete...-.-


äckligt men nyttigt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: