Cracked Actor

Det förgångna

Kategori: Allmänt

Mina ögon svider, får nog gå å tvätta av sminket så jag inte somnar med det...
Har precis kommit hem från farmor, hon fick en bukett tulpaner eftersom hon fyllt 87 nu i veckan:P
Kollade på lite gamla foton, fikade å sen fick jag en hundring tillXD, nice, farmor är allt bra snäll.

Usch, börjar redan bli trött igen, drygt väder....
Sov hela dagen igår så vet inte varför jag är trött.:S
Var med Aleksandra och Elina igår, hemma hos Aleks...i brist på annat... inget kul å sitta hemma en lördag,
Vi kollade på meodifestivalen men det var ingen höjdare...hejade på salem iaf. De andra hejade på Ola...blää
Men jag diggade Dolph stenhårt, fast det var rätt fult tyckte jag det var underhållandeXD

Söndagar är tråkiga...egentligen hade jag behövt göra läxor men pallar inte just nu.
Måste vila en stund...
Nu är det bara en vecka kvar till Alla Hjärtans Dag.....hoppas kan man ju alltid...-_-

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: