Cracked Actor

Fredag och lördag=fest

Kategori: Allmänt

Jag är ordentligt pepp nu..tydligen andra medXD
Ska fira Stina hos henne, mys. Vet inte om jag ska ut dock..har fan inga pengar.
Men iaf, tydligen ska det vara fest hos martin också fast imon..haha alla långöbor ska ha fest:)
Det gillar vi starkt:) å hos honom var det visst gratis dricka för alla tjejer;D men det stod inom
(Iof det behövs ju inte mykke;))....säkert, jag tål rätt mykke så kom an bara!!XD
XD....jag menar då slipper du ju sitta själv martin på en fredag eller hur?:P
Får se hur det blir, jag blev iaf ordentliget jävla pepp helt plötsligt;D

Har haft typ en lektion idag, musik:) låtvalet Jill Johnsson eller Andreas Jonhson?
ANDREAS SÅKLART!!!
Country spyr jag på..fy fan vad jag hatar det...iaf, vi började en livlig diskussion, vi tjejer då, om hur sngg han är.
Micke bara skakade på huvudetXD han tyckte han är gubbe, 40 år ju...so what!!!
Julia berättade om hur han hade sjungt till henne å gott ner på knä, sträckt ut armen till just meningen i "Little bit of love"
"I wanna walk with you in every room, I wanna walk with you as bride and groom"
Hon sa att hon typ svimmade....hahaha skojj:) micke bra flinade.
Hon sa också att han var rätt kort å inte mykke längre än henne, då tillade jag att killar behöver fan inte vara så långa, sånna där 2-meters typer ser bara fåniga ut:P
Då precis kollar jag på micke, haha...han är ju typ lång å jag bara "sorry micke"...LOL!;D
Så jävla kul...när vi kacklat klart undrade micke om vi skulle ta å börja lektionen, då hade vi pratat i en kvart kanske:)

fan, nu snöar det ute igen..palla mer snö!!!
Måste vila nu innan festen börjar....

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: