Cracked Actor

Fredagsbravader

Kategori: Allmänt

Å fan vad trött jag är å fryser och har ont i fötterna. Men det var det värt för jag hade sjukt kul igår, nya bekantskaper också:) Så tack alla som var med å stort tack till stina som lånade mig 160 kr till dricka å fyllekäkXD.
Jag kom väl hem runt 09.00 imorse, haha
Alla sov hos sebbe, mårten å emma i soffan å resten (4 pers) stångades om sängen. Det blev ju inte bättre för att mårten kom in när emma somnatXD Han kände sig visst lite ensam, LOL

Vi sa hela tiden att vi skulle sova men det gick typ inte förrän J,mårten å emma gick, typ sådär runt 06.30.
Sen var det bara jag, sebbe å stina kvar. Å äntligen fick man plats;D
Vi var först på Pm, sen piraten å sist lite på playbar..men playbar gillar jag faktiskt inte, så sjukt hög musik...alltså svinhögt.
Huvudet sprängs ju typ:S...men men, vi var på michell´s också:) mums vad gott.
En av de som jobbar där kände igen mig sen sist jag var där, då Magda söp mig redlös:)
Han sa att om jag behövde nåt, vad som helst, så skulle han fixa det. Fattar inte grejen. Jag bara aa skitbra:P
haha
Skickade också ett antal sms till folk igen, dumma mig....
Mobiler borde ha alkolås..som fan


Just nu sitter jag i full mundering med raggsockar, tjocktröja å mjukisbyxor samt täcke i min sköna säng.
Har försökt få tag i handledaren på marinmuseet, hon skulle ju ha skickat info igår via mail...men det har inte kommit nåt:S
Å aktiviteterna skullle ju börja smått redan imon å då minns jag inte om hon sa att vi skulle vara med där också:S
Fan vilket jävla lokalminne man har!!!XD
iaf, jag har pratat in ett meddelande på hennes mobil, hon har mitt å alla andras nummer samt hotmailen så det är ju bara att höra av sig.

Nu tänker jag krypa ner å fortsätta min vandring idrömmarnas land.
bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: