Cracked Actor

funtime

Kategori: Allmänt

ofta, jag ändrade mallen för flera dagar sen, till blå som ni ser, först nu har den ändrat sig:S
Lång td det ska ta, aja skit samma.

När ag sov innan så drömde jag om Mcdonalds-mat, pommes, cheeseburgare, ostdipp...åå fy fan vad gottXD
Är så jävla sugen:P vet inte varför.
Idag var första gången jag drack upp hela en portion dietmeal...gott är det inte men man bli faktiskt mätt:)
Drack det till frukost, lätt å bra...brukar inte vara så jättehungrig på morronen heller.

Har sökt igenom hela datorn efter camen, så jag kan ta bilder direkt eftersom min mobilkamera suger.
Men hittade inget å pappa sa att man måste köpa ett program eller ladda ner så jag fixade det.
Så hela kvällen har jag suttit och kollat igenom allt vad man kan lägga till å göra, bakgrunder, figurer osv:P
skitkul. Jag hittade en som jag tyckte var extra rolig med kändisar:P

Ni kan ju gissa vemXD


haha

en till som jag tyckte var lite rolig


hihi:P

Man kan spela in video å sånt också, de är ju braXD

palla imon, har lite måndagsångest just nu

sova?...inte än

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: